zaterdag 6 maart 2010

Het moet niet gekker worden

Kijk, dat iemand zo "" insane" is dat ie aan de nearly insane begint is tot daar aan toe. Maar om nou meteen alles wat er mee te maken heeft ook aan een metamorfose te onderwerpen... Toch is dat precies wat is vandaag gedaan heb. In een heeeeeeele oude map had ik de patronen en blokjes die ik al heb gemaakt opgeruimd, maar eigenlijk vond ik dat het er niet uitzag. Een beetje jammer eigenlijk dat zulke mooie blokjes en kleurtjes in zo'n oude map zaten. Dan kun je natuurlijk meerdere dingen doen. Je trekt je er helemaal niks van aan of je koopt een nieuwe map of... je trekt de oude map een nieuw jasje aan. En dat laatste heb ik vandaag dus gedaan. Van een paar stofjes die ook verwerkt worden in de NI heb ik een nieuw jasje gemaakt. Leuke ster erop gemaakt. Alleen ging dat laatste niet zonder slag of stoot. Of zoals DH vanmiddag zei: Wat doet El op zaterdagmiddag? Juist, dan maakt ze het werk van zaterdagmorgen weer ongedaan! Het zat niet naar mijn zin en dus haal ik het dan uit. Ben ik weer even van de straat. Als laatste heb ik op de zijkant gestitched wat er in de map zit. En ik ben er eigenlijk best wel een beetje trots op. Dit is het resultaat.

Image1

Afgelopen vrijdag was het weer Kayleighdag. Ze was nog niet echt wakker tien ze binnenstapte en was duidelijk niet in d'r hummetje. Zou ik trouwens ook niet zijn hoor als al dat groene spul spontaan uit je neus en je ogen loopt. Bij het minste of geringste barstte ze in tranen uit; het was gewoon echt zielig. Maar ze was helemaal blij toen ze naar bed mocht- om half tien. Na een reuzetuk van ruim twee en een half uur kwam ze weer een beetje tot leven en ze heeft heerlijk gepeeld, brood en fruit gegeten enz.

050310

Morgen wordt Brenda 27 en gaan we een feestje vieren "in de Hemel" in Nijmegen. Heb er nu al zin in, want ik ben altijd in voor feestjes!

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten