zaterdag 2 januari 2010

Wie het snapt mag het zeggen...

Denk ik het nieuwe jaar goed te beginnen door mijn weblog weer bij te werken... Krijg ik een berichtje dat er iets is fout gegaan... Alles weg... GRMPF! Ga ik even een nieuw bakkie leut halen en kruip weer achter mijn laptop... Staat er bij de bijgewerkte berichten dat ik een nieuw bericht heb gemaakt... Ja, dat heb ik ook, maar dat staat er dus niet op en is ook niet terug te vinden. Ik snap er helemaal niks meer van. En dus ga ik nu in de herkansing.

Gisteren na het "bijkomen" zijn we de oma's een gelukkig nieuwjaar gaan wensen. Meteen de nodige broers en zussen gezien en dat heeft toch ook altijd wel wat. Bij oma G. heb ik (trots als ik ben op mijn borduurprestaties) "de ark van Noach"laten zien. En dus ben ik nu een hele grote doos met allerlei borduurzijde rijker. Dat had mams namelijk nog staan en zij gebruikt het niet meer. Daar zit nog wel een aantal uurtjes werk in om dat helemaal uitgezocht te krijgen, maar dat heb ik er graag voor over. En vanaf het balkon bij mams heb ik ook nog even een foto gemaakt van de grootste kerstboom ter wereld. Die neemt bij ons een byzonder plekje in, want paps heeft altijd het onderhoud van de bekabeling van de televisietorens in Nederland gedaan (al jaaaaaaaaaaaaaren geleden hoor). Het is dus ook niet: de zender van Lopik, maar: de toren van opa!Image1010110a

Geen opmerkingen:

Een reactie posten