zaterdag 2 januari 2010

Nieuwjaarswensen bij de oma's

Na het "even bijkomen" op nieuwjaarsdag zijn we even langs gegaan bij onze moeders. Beiden vonden het natuurlijke hartstikke gezellig en we hebben meteen een groot deel van de broers en zussen links en rechts gezien... Bij oma G. heb ik even mijn nieuwe quiltlapjes laten zien en het borduurwerk waar ik mee bezig ben om de ark van Noach te maken. Dat resulteerde in een grote doos met allerhande borduurzijde mee naar huis. Dat kwam nog bij tante en een vriendin van oma en tante vandaan... Dat wordt nog even een klus om dat min of meer te organiseren, maar daarover later meer. Ik ben er heel blij mee! En een aantal lezers van mijn blog is net zo gek op de grootste kerstboom ter wereld als ik, maar daar hebben we een reden voor; jaaaaaaaaren geleden werkte mijn vader in de televisietorens. Hij deed het onderhoud van de bekabeling van die hoge monsters, zodat Nederland televisie kon kijken. Dat we daar trots op waren (en zijn) zullen we niet onder stoelen of banken steken. En mede daarom is dit al jaaaaaaaren: "de toren van opa". Dat u het even weet. En dus moest ie gisteravond even vanaf het balkon van oma op de foto.Image1010110a

Geen opmerkingen:

Een reactie posten