zondag 24 januari 2010

Daar word ik nou blij van!

Sinds ik weer gexefnfecteerd ban met het quiltvirus zit ik natuurlijk erg regelmatig op blogs van andere quiltsters met dezelfde tik rond te neuzen. Daarbij kwam ik op een gegeven moment de zogenaamde "siggies" tegen. Dat zijn een soort van handtekeningen op een quiltblokje. En die kun je natuurlijk uitwisselen. Even een berichtje naar Annelies die de lijst bijhoudt, vervolgens een siggy terugsturen en dan zet Annelies je op de lijst. En toen werd ik dus ziek... Het kwam er niet van om op zolder achter de naaimachine te kruipen, maar nu ben ik weer zo ver dat dat vandaag gaat gebeuren. Ik werd de afgelopen week enorm verblijd met drie nieuwe siggies, terwijl ik nog niemand iets had gestuurd. En daar word ik dus heel blij van!

001 002

003

004

Verder was afgelopen vrijdag  dear granddaughter er natuurlijk. Ze heeft zich weer kostelijk vermaakt en is een klein klimgeitje aan het worden. Ze sleept de speelgoedkist dwars door de kamer en gaat er dan op de meest ongemakkelijke manier die je kunt bedenken opzitten. Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor ze eraf duikelt, maar tot nu toe gaat het goed!

220110

Geen opmerkingen:

Een reactie posten