zaterdag 7 november 2009

Van een hele week dan maar

Van de week lekker druk geweest met van alles en nog wat; vooral een paar dagen erg druk met de hexjesquilt en natuurlijk ook lekker genoten in het leukste cafxe9 van Tiel: de Hexagon. Wat hebben we daar weer helemaal dubbel gelegen omdat iemand zijn pet vergeten was en Roos dacht dat ie van mij was. Hij zat lekker ruim zullen we maar zeggen...

041109

Donderdag zou ik gezellig een dagje naar Rebekka gaan. Op tijd op natuurlijk, om te zorgen dat ik de trein had van 8.21 uur... Ja Laura, het ging weer eens niet zoals ik had gedacht; geen treinverkeer mogelijk tussen Tiel en Geldermalsen vv, door uitgelopen werkzaamheden. Dat werd dus met de bus naar Geldermalsen en betekende uiteraard vertraging. Een half uur later dan gepland was ik dan toch in Soest, waar we een heerlijke dag samen hebben doorgebracht.

051109

En gisteren was het weer Kayleighdag! Omdat we op vakantie waren geweest hadden we haar veertien dagen niet gezien. Tjongejonge, wat gaan die kleintjes dan toch hard zeg; ze gaat nu zelf keurig achteruit de bank af, heeft absoluut geen hulp meer nodig om rechtop te gaan staan (voorheen wilde ze altijd het tafeltje of iets anders dat in de buurt was even vasthouden) en begint ook echt woordjes te zeggen. Helaas was ze de dag niet zo goed begonnen en we mochten haar bij binnenkomst eerst verschonen; alles onder gespuugd, inclusief haar autostoel... Gelukkig is het daarbij gebleven, maar helemaal fit was ze niet en ze heeft vooral samen met opa een beetje televisie gekeken. En wij hebben weer heerlijk van haar genoten!

061109

Geen opmerkingen:

Een reactie posten