donderdag 26 november 2009

Patchwork en uit eten

We waren het al een poosje van plan, maar telkens kwam er iets tussen... Maar gisteravond zijn we dan toch heerlijk met z'n viertjes weer eens ouderwets uit eten geweest. Gewoon in de Hexagon, want Roos en Teus hebben eigenlijk best wel lekker dingen op de kaart staan. Heerlijk ontspannen aan de maaltijdsalade gezeten en bijgeklept. Wat zijn zulke avonden toch waardevol!251109

In het kader van "ruim je troep eens op" heb ik me nog maar een keer op de lapjes gestort en ben aan de gang gegaan om een omslag te maken voor mijn agenda voor volgend jaar. Elk jaar koop ik dezelfde agenda, dus ik kan er weer een paar jaartjes mee vooruit. En meteen de lapjesdoos weer een beetje uitgedund... Het nuttige met het aangename verenigen heet dat geloof ik.

241109

En het is niet te geloven, maar ik ben ook al begonnen met kerstkaarten maken. Ben ik ook eens een keer op tijd zeg.... Alleen laat ik die pas zien als alles verstuurd is natuurlijk, anders hoeft het niet meer, want dan heeft iedereen hem al gezien. Nog eventjes geduld dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten