vrijdag 20 november 2009

Hard gewerkt

Het is een druk weekje geweest tot nu toe; maar wel heel gezellig. Maandag aten alle kinderen thuis (dat gebeurt alleen nog met feestdagen, maar nu was het gewoon maandag...) Dat kwam toevallig zo uit en het was weer eens kei-gezellig.

Dinsdag ben ik naar IJsselstein geweest. Samen met oudste zus en zwager en met mams hebben we de urn van paps opgehaald en thuisgebracht. 's Avonds zijn we uit eten geweest met ook jongste zus erbij. Zij is eind van de week jarig, maar dat wordt dit jaat even niet gevierd, dus hebben we het maar een beetje gevierd bij de griek. Wel een beetje dubbele dag; maar het was wel heel gezellig en paps zou het niet anders gewild hebben.

171109

Woensdag was het pietenweer natuurlijk en heb ik me de hele dag beziggehouden met het doorquilten van de hexagonquilt. Ik ben lekker opgeschoten en onze beide dames met hun bontjas hebben heerlijk op de krabpaal gelegen om de regen langs de ramen te zien lopen. Ze liggen er tegenwoordig samen op en dat is toch wel een klein wondertje hoor!

181109

Donderdag heb ik het huis maar weer eens met bezemen gekeerd zo dat heet. Het ziet er allemaal weer lekker schoon uit (en dat is het ook!) Laat Kayleigh maar komen, die kan weer fatsoenlijk over de grond dweilen, want die grond is net gedweild!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten