zaterdag 12 september 2009

Drukdrukdruk

Soms heb je van die weken dat er veel gedaan moet worden en dat je verder niet echt aan andere dingen toekomt. Zo'n week had ik de afgelopen week en daardoor loop ik dan weer achter met mijn blog. Maar het is ook niet zo heel erg, want het waren nou niet direct nare dingen ofzo; maandag lekker gelunched bij/met Willem en we zaten prinsheerlijk op hun eigen terras uit te kijken over de andere terrasje in de binnenstad, dinsdag geholpen bij mijn schoonmoeder met inpakken (ze gaat verhuizen), woensdag op bezoek geweest bij Rebekka in het UMC Utrecht (mijn hemel wat een end lopen zeg poehpoeh), donderdag veel achter de laptop gezeten en aan hte MSNnen geweest,vrijdag met mams mee naar de internist (gelukkig weer goedgekeurd) en in het nieuwe huisje van schoonmama geholpen met het oude behang eraf halen.070909 090909 11909

Toen ik met mams terugliep van de tram naar haar huisje, heb ik deze foto's genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten