dinsdag 23 juni 2009

De klad zit er in...

Zo gaat dat nou heel vaak bij mij; hou ik het een hele tijd vol om iedere dag iets te doen en na een paar maanden komt de klad er in... Niet dat ik nou heb stilgezeten, maar dan ben ik met andere dingen bezig (waarvan ik denk dat dat niet interessant is voor de rest van de wereld). De foto's van de fietsvakantie van Jan in een album maken bijvoorbeeld, wat heel veel uitzoekerij is, want de heren waren een beetje vergeten om de cameraatjes even op datum en tijd te zetten.... Ga daar maar eens aanstaan! (Maar het gaat helemaal lukken al duurt het wat langer.)

Natuurlijk hebben we ook Kayleigh gewoon gehad afgelopen vrijdag; wat was ze beroerd zeg! De zesde ziekte ...(maar waar waren die vijf anderen dan???) Gelukkig knapte ze in de loop van de dag een beetje op. En daarna kwamen de vlekjes...

190609

Geen opmerkingen:

Een reactie posten