maandag 15 juni 2009

Beetje pech

Zo zeg, had ik even pech; ik wilde iets te enthousiast een "hondje" (Rotweiler) aaien en dat beestje schrok zich helemaal te pletter van me en deed dus wat honden doen in zo'n geval: happen... Dat was wel heel erg schrikken voor het baasje en mij en het betekende een bezoekje aan de huisarts. Een tetanusinjectie en wat hechtstrips later konden we even bijkomen bij een bakkie troost en werd de hond alsnog geaaid. (Ik leer het gewoon nooit, want dit was niet de eerste keer...) Ik heb er wel even last van gehad, maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik meer spierpijn had dan dat ik last had van de bijtwonden. Het gaat nu gelukkig al een heel stuk beter, hoewel mijn onderarm eruitziet alsof ik mijn lever naar zijn gossiemijne heb gezopen; geler kan niet volgens mij...

Zaterdag kwam mijn lief terug van zijn fietsvakantie in Ierland en hij heeft het heerlijk gehad. De collage geeft een kleine impressie.

Collage_2

Daarna zijn we meteen door gegaan naar de verjaardag van mams, die 82 lentes jong werd. Haar vriendinnen waren er al en in de loop van de dag is bijna iedereen geweest. Een beetje rommelig was het wel, want we hadden haar een vaatwasser gegeven en dat ding moest wel even worden ingebouwd... (Erik en Edwin onwijs bedankt!!!) Maar ze is er erg gelukkig mee en ze heeft een heerlijke verjaardag gehad en dat was nou net de bedoeling.

130609_2

2 opmerkingen:

  1. Hallo ik ben Frans Prins en het lijkt mij leuk om naar u foto,s te kijken .]
    Mijn web-log heeft alles verhalen,gedichten,foto,s en schilderihen.
    Froetjes Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die collage van de Ierland foto's belooft wat... Die kom ik graag nog een keer in het groot kijken!

    BeantwoordenVerwijderen