woensdag 20 mei 2009

Help de IJVO een handje!

Gisteravond kreeg ik een mailtje van mijn zus Laura. Ze zit al jarenlang in de organisatie van de IJsselsteinse Vakantie Ontspanning (IJVO) en probeert altijd zo veel mogelijk te doen voor deze geweldige week waaraan rond de 1500 kinderen meedoen. In een HEEL ver verleden heb ik daar zelf ook aan meegeholpen en het is toch altijd een soort van troetelkindje gebleven voor me. Dit jaar kan de IJVO wat extra geld verdienen als we onze boodschappen bij C1000 Langerak in IJsselstein doen. Nou vind ik dat een beetje ver weg, maar op een andere manier kan ik ook helpen. En jullie lieve lezers dus ook. Het kost je 2 minuutjes om even naar de link te gaan en je e-mailadres in te vullen. Hieronder even het mailtje dat ik kreeg, zodat jullie kunnen doorklikken... Ennuh, natuurlijk ook namens mij; ALVAST HARTSTIKKE BEDANKT!

Hallo allemaal

Vandaag werden we er op gewezen dat we zijn geselecteerd voor de C1000 clubactie.
Er word 10.000,- euro verdeeld over de IJsselsteinse clubs.

In de C1000 op de Clinckhoef en op Achterveld staan spaarpotten van verschillende clubs, waaronder dus de IJVO.
Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvangt je een clubmuntje. Doneer het muntje alsjeblieft in onze spaarpot.


Ook kan je nog extra muntjes verdienen door op onderstaande link je email-adres in te vullen.
Lees hier er meer over:
http://www.c1000.nl/Pages/Clubactie/clubs.aspx?clubid=21846ce5-5f55-47c6-9b78-88f37f456fb4


Als iedereen zich nu even aanmeld bij deze site
(dit kan via allerlei soorten mail-adressen, dus heb je meerdere mail-adressen, vul ze dan allemaal even in)
want voor iedere aanmelding met mailadres krijg je weer 10 extra muntjes.
Zo kan de IJVO dus weer een heel leuk bedrag ontvangen, wat we natuurlijk weer heel goed kunnen besteden !!

Ik zou zeggen: mail ze plat en zorg voor een volle spaarpot !!
Alvast bedankt hxe8 !!

namens de IJVO.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten